jueves, 27 de septiembre de 2007

C.B. Farners - C.B. Quart : A trencar amb la mala ratxa

Doncs bé, s'acosta el dissabte i com que aqui ningú diu res doncs ho haure de fer jo. Després de la derrota contra el sant gregori , l'equip ha d'estar mentalitzat per trencar aquesta maleïda ratxa de 1 derrota consecutiva. Hem de sortir de la crisi esportiva i hem de fer front a les greus lesions: l'alberto i el seu dit pajilleru, jo ahir vaig agafar una galipandria que no vegis, en carreres continua amb la seva vaga de fam que cada dia esta mes prim.

Aqui un link a la classificació
http://www.basquetcatala.com/2007-2008/girona/resultats/R048101.html

S'ha de mirar pel cantó positiu ( nunca negatifo) ,de moment som un dels millors del grup dels perdedors. I només estem a un punt des liders.

Doncs res que Dissabte a guanyar, collons!, me casum dena que no pot ser això, que aquest any si, que hem de ser campions, que jo me vui banyar amb cava a la dutxa per lu menus un cop a la vida.


P.D: Estic intentant ficar dues cançons al mp3 aquest raru, per intentar mentalitzar l'equip i que vagi adquirint una dinàmica guanyadora.

No hay comentarios: