jueves, 20 de septiembre de 2007

And the Winner is.....

Doncs bé , crec que això es mereixia una nova entrada, tot i que no és la meva intenció treure-li importància al repertori de videos ke han estat genials, però ho he de dir , ho sento:

Primer de tot cal recordar que en joel tenia totes les cartes del mateix color (que no del mateix pal) i ell deia ke aixo era color.
PERO NO!!!

Tenir color significa tenia totes 5 cartes del mateix PAL. I sí, és millor color que escala, pero és que lu ke tenia en joel(tenia un parell de rombes i la resta cors) ni era color ni era res de res

Per a més informació: http://www.poquer.com.es/ranking.html
Per tant , ara ja per fi podem dir, i celebrar-ho, que el campió oficial i legítim del gran torneig de poquer anual (o fins que en tornem a jugar un altre) sóc jo, muahahaha.

Doncs bé com a campió puc dir que va ser una partida molt dura, en què fins l'ultim moment no hi havia un clar vencedor, el rival m'ho va posar dificil, pro bé, el poquer és aixi, a vegades es guanya, a vegades es perd, i be estic molt content per la victoria, però el més important és l'equip.


Que jo vaig guanyar 30mil peles tiu...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

A veure si em tinc d'enfadar de veritat. Senyor oriol, et recordo que un servidor tenia totes les cartes de rombos, i amb el testimoni de tot l'equip que va poder visionar totes les meves cartes, així que tal i com tu dius, el famós color (que en realitat no ho es, sino que és el mateix pal), guanya de carrer a la teva fabulosa però insuficient ESCALa.

Anónimo dijo...

soc l'uri

I ara! no les tenies pas totes de rombo!

Wenu es igual, soc el campió moral, i es lu ke importa