miércoles, 14 de noviembre de 2007

1er Sopar Bianual Club Bàsquet Mascle sub 25

Després d'una espera que s'ha fet gairebé eterna en la publicació de nous articles en aquest decadent blog(l'anomeno així perquè cada dia tothom se'l passa més pel cul), m'he decidit a escriure-hi. M'adreço a tot l'equip, entrenador i senyora, cheerleaders i simpatitzants i evidentment a les nostres boniques xicotes per proposar-vos de celebrar, en honor al final de la primera volta (altament triomfal), el primer sopar bianual del CB Mascle sub25.

Serà un plaer gaudir de la vostra presència(ho sento ALBERTO, ja farem una barraca el dia 1, de caire més intimista i amb moltes "guarrades" (per menjar!)) i us demano que em confirmeu la vostra assistència a tan magna festa.Podeu fer-ho a través del blog.

La proposta més calenta és la d'anar al restaurant vasc, però donat que s'espera una assistència massiva, no crec que hi cabem. És per aixó que un servidor creu que podríem anar al restaurant mexicà que reuneix qualitats com ara bon preu, bon menjar, espai suficient i menjar picant per comprovar la masculinitat dels membres... de la plantilla!

Bé doncs estimats lectors, tot i que espero que tots vingueu, el sopar és ineludible i inexcusable, i per tant se celebrarà encara que només vinguin 2 persones. Sé que això no passarà perquè la vostra fidelitat està fora de qualsevol dubte!!

Per acabar em plau informar-vos del sorteig que serà efectuat, durant el sopar, entre tots els "AFICIONATS" ,i pel qual l' "EQUIP" farà un pot, d'un fantàstic tambor per fer xivarri i animar-nos als partits!!!!!Aquesta decisió ha estat presa ja que en David Bota!! va prometre a una cheerleader que els n'hi regalaria un de part de l'equip, i no ho ha fet. Per tant si algú no hi està d'acord s'haurà d'entendre amb el nostre carismàtic base.

A reveure i digueu algu!!

La crònica sobre l'èpic partit a TOSSA la deixo en mans d'algun company, com ara L'ALBERTO,o l'URI que hi tenen la mà trencada en això de les cròniques.

P.D. La festa continuarà amb la ingesta de tisanes de tots colors en un local de Pedret conegut amb l'il·lustre nom d'una novela de l'autor Herman Hesse i que no esmentaré per no fer-ne publicitat gratuita.

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Sóc l'Uri.

Primer de tot, quirzo, cap de pardals , com se suposa que vindrà la gent a sopar si no sap quan. El dia dira que és aquest dissabte, després de guanyar... ai , vulia dir, jugar.

Segon, després de sopar estaria be anar a fent un paintball aprofitant que l'alberto no pot venir. Aviam si aconseguim que li vingui un yuyu d'aquests xungus.

Tercer, després del lamentable espectacle de dimarts a les dutxes, tu ets el menys indicat per posar en dubte la nostra masculinitat. Quin escandol total per una rata imaginària.

i Quart, visca el quart! ( el recurso facil).No, que el menjar picant i alcohol no sé si son bones combinacions, mes que res perque un dia d'aquests el fetge agafarà la baixa per estrés i quedarem cardats.

Anónimo dijo...

Sóc en Q.!!!!!
Uri, uri, URINAL!!!!Com que vosaltres sou una mica incompetens,ja vaig trucar a una agència d'extermini de rates i em van dir que divendres quan fossiu a la dutxa us caçarien a tots!Vaig trucar al presi i li vaig dir, han posat rateres.Vigila que anant-la posant pels forats no te l'enganxin.

Anónimo dijo...

ke bons akets comentaris!!! jajajajaja...

a partir d'aquí uns quants apunts referents a l'article:

1r punt: Jo després de sopar dissabte no surto que dilluns tinc examen i no m'he mirat res

2n punt: em nego completament a anar un mexicà ke kom ja e dit al foro, són més dolents k luri jugant a futbol. I a més piquen un colló (i no em diguis quirze k per això sóc un marica k ja vam veure tots dimarts entrenu a les dutxes lo mascle que arribés a ser, com també molt bé diu l'U!,U!, Urinal!! dic Uriol (jajajaja, ke bona quirze).

3r punt: El tambor el vaig prometre a una chirlider (o com s'escrigui) una nit de barrakes kuan anava mig taja. A més me van dir que no era el primer k els hi prometia. Tot i així crec que els hi faria vergonya.

4t punt: la crònica del partit del Tossa la pot fer en RACES ( carreras en english), doncs va viure en 1a persona el 35 punts d'akell jugador-dentista!! així doncs ki millor que ell per explicar-nos kom ens va fer akells 35 punts.

4t punt: Segons el meu criteri i dels tots presents el dimarts a entrenu a les dutxes i d'acord amb l'article 4.3 de la Constitució Española, declarem sospitós a en Jordi Ametller Cassà alies Quirze de NO ser tan mascle com sembla, doncs el dimarts va demostrar la seva fòbia als ratolins, i això que era imaginari.

A partir d'aquest punt 4t, podem crear el 5e punt del dia, el qual fa una hipòtesi del que li pot passar a aquest noi:

* Pot ser que desvariegi i s'imagini coses que no hi són o

* pot ser que realment la rata i fós. Llavors estariem parlant d'una persona aterroritzada pels petits animals com els ratolins o els nostres amics els tàbacs. A més a més dels terribles i diabòlics murcièlagus (com dic jo) ke entren a casa seu i donen voltes al menjador!!

6è punt: el divendres si penso tornaré a portar la pilota gegant per tornar a fer un partidillo.

By Bota
a Reveure. Anglès. 14/11/07

Anónimo dijo...

soc l'Uri.

Res res ,que després de veure les corregudes, esquivant, torejant , maleint,el pressumpte tábac a la pista aquella ja vaig intuïr alguna cosa. I els xiscles per una rata invisible m'ho va confirmar. Som uns mascles de pa xucat amb oli xD

Veig que la fauna autóctona de quart amb el seu comportament sospitós, i les nostres reaccions donen per un nou article.

Anónimo dijo...

ja q ens heu convidat a tant important acte en el vostre equip de basquet crec no podriem rebutjar aquesta oferta aixi q les cheerleaders mes fidels q mai haguessiu pogut tenir vindrem al sopar!! quan sapiguem el nombre exacte ja us ho comunicarem ok i avere si es veritat q al final tenim pompons o bombo!!!! q no ens fara vergonya no patiu per aixo... no vau veure q a tossa casi la tenim am les quilles.... aiiii q nosaltres no ens espantariem am un ratoli al vestidor XDDD vaia tela!!

doncs res acabeu d passar bona setmana i fins dissabte!!!!

Anónimo dijo...

Bona tarda senyors/es lecotrs/es,

Primer de tot, referint-nos al comentari que ha fet el nostre estimat i carismàtic base keboksocalsentrenosimecagoalspartits ;) no faré aquesta tasca tan feixuga del comentari del partit de Tossa perquè ho deixo en mans de la persona que més en sap: l'Alberto. Per algun motiu es el fundador del bloc i podrà explicar el nostre infortuni amb un grupet reduït de la "penya de les Vanes y las Jenis" a més del resum de l'èpic partit de Tossa on ens encomanarem a l'esperit de Vidreres.

Segon punt (i molt important, per no dir el menys important de tots): Superman, Ironman o com li volgueu dir no me va fer 35 punts, sinó 34. Aquest fet és molt important perque sino no hauriem anat a la pròrroga ^^, així que Bota rectifica xD!!!!!!!!!

Tercer punt: es confirmada l'assistència de l'altre Jordi (o sigui meva) al sopar del dissabte, després de tornar a fer un ratet el ridícul per aquests terrenys
altrament anomenats pistes.

Apali doncs, ens veiem!

JC

PD: Perdoneu per l'anada d'olla però s'havia d'intentar estar a l'altura dels comentaris.

Anónimo dijo...

Bota, no tens vergonya de dir que anaves borratxo en el moment que vas prometre (de tot cor) que ens regalaries un bombo!!!!
vaia tela!
Potser el RATA ets tu no?
Sense bombo ni pompoms seguirem venint pk no hi ha res millor que venir veure partits emocionants amb un joc fantastic!!!
A veure si ens veiem dissabte!!!!
*una cheerleader fidel*

Anónimo dijo...

bota:

es ke jo pensava que tenia un bombo de joguina a casa de quan era petit però es veu k no!! jajjaj

per cert, akella nit de barrakes et vaig prometre un bombo? no vaig dir un bombó? bueno, això és per seguir amb el nivell mostrat en tots els comentaris d'aquest foro!! jajaja

Anónimo dijo...

torno a ser en "quirzo", com diu l'uri.Bota ves amb compte que tant prometre bombos, no acabis tinguent fills repartits per aquest món.
Pel que fa amb el desafortunat incident amb la rata, jo no tenia por, només em vaig preocupar perquè anavem en pilotes i la rata es podia agafar de qualsevol cosa que pengés i produir una ferida més que compromesa...per descomptat a tu david això no et preocupava gens oi?
Punt tercer, avui mateix he estat proclamat com a "APTO" en l'assumpte referent a la llicència d'armes pel més gran comandant de la "GUARDIA VIRIL", només m'han calgut dos tirs certers al bell mig de la diana per perforar-la com si fos una regadora.Per tant a partir d'ara ens farem respectar com cal als partits( i als vesitdors) per les rates i els arbitres.
FIns dissabte i confirmeu com més aviat millor!!!!

Anónimo dijo...

si si, encara sentu els crits d'en quirzo: Otiaaaaaa!!! una rataaaaa!!! le mare que em va parir!! us juru ke he vist una rata!!segur ke s'ha fotut per aki la malparida!senyalant les reixes a dos pams del terra (les rates de quart son conegudes per la seva afició a l'escalada)

Sort que el gran xisclador de l'ekip ( en sergi) ja havia marxat.

kromu dijo...

Perdoneu el retard...
Soc l'Albert, també conegut com "un element prescindbile, per guanyar al Tossa després de dos prorrogues"...
Confirmo la meva assistencia i la de la Kindersorpesa al fantastic sopar Bianual del cbquart secció mascles.
Per cert Bota,ves al tantu que jo vaig començar prometent un bombo, i ara se m'ha girat una feina de collons...

kromu dijo...

trankil bota, que per bombo ja teniu el meu a la grada... tot i que últimament no faig gaire acte de presència als partits, no??? és que m'han dit que són tan emocionants que no sé si m'anirien gaire bé en el meu estat.
Au! Ens veiem al sopar!

kinder.