lunes, 22 de octubre de 2007

Apunt sobre les lession...

Bé, aquí m'inicio, en tot això del blogg (ara que tinc més temps...), però com ja sabeu amb males noticies. s'ha de dir que aquest inici de temporada, no només són victòries, com la merescuda d'aquesta setmana contra els líders, sinó que es curiós que en els pocs partits que portem, han aparegut un nombre de lessions. Tot va començar amn la cella del nostre pivot indispensable i moralitzador de l'equip, l'uri, el qual no sap perdre quan es juga al poker, seguim amb el mascle de l'equip, en Jordi ( una persona molt possitiva, que moments abans de disputar aquest últim partit, em va dir:" avuí guanyarem"), com no les picades de bixus que et posen a 40 de febre,jeje (això fa por...), i per últim Jo, amb una fisura al peronè, que em repercutirà un mes sense posar el peu al terra i separar-me de la competició i els entrenaments del divendres. Però que sapigueu, que això no em privarà de repartir aigues al partit, fer de cheerleder i de reporter fotogràfic, JEJE, estic amb vosaltres.



Nois, gràcies per el suport moral, i físic que m'heu donat. i sobretot una super enorhabona per el gran partit que vareu fer aquest cap de setmana.

1 comentario:

cbquart dijo...

Recupera't aviat crack! Ànims!

JC