martes, 29 de enero de 2008

Possició historica!!!

Sense gaire temps per a fer un gran comentari tal i com es mereix aquest passat cap de setmana, us deixo aqui el que he vist fa una estona a la web de basquetcatala.com


Si, ja se que el Sant Feliu té 30 punts, i que anem segons, pero val la pena inmortalitzar el moment.

Detall important: som els maxims anotadors de la lliga.



En fi, em torno a estudiar no sense abans deixar cuatre comentaris que cal tenir en compte:

  1. Cal concretar el tema "VIC"
  2. Cal concretar el tema "PAINTBALL" (SIUSPLAU!! US HO DEMAN-HO!!!)
  3. Cal concretar el tema "SOPAR" que ja va sen hora de fer-ne un ni que sigui aqui a Girona.
  4. Cal concretar el tema "EQUIPS APUNTATS AL GOAL UNITED". Confirmeu pel chat qui s'ha fet equip i qui no, perque la setmana que ve comença la lliga.



Salut i força al canut!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Uri

joer ha sigut posar-nos primer i fer-me famós. Vaig caminant tranquilament pel pavello de fontajau a les 9 del mati fent un encarrec i de cop i volta tot de cameres i de fotografs. Surto a televisions tan prestigioses com tvgirona i 3/24. i això que anava d'incògnit, pero algú ha filtrat la informació. malparits de paparazzi xD

Referent al tema, jo m'apunto a tot, com sempre.

Anónimo dijo...

ke coñ dius uri? et trobes bé?

Joel G dijo...

Si feu algun sopar i no treballo m'apunto.

GoalUnited confirmu participació i, evidentment, seré el guanyador.