miércoles, 4 de febrero de 2009

Preparació dels play-off

Hola nanus!

Sóc el míster. ........ Mister Demissió!!.......calla Sergi!

S'acosta el playoff, a falta d'un partit de la lliga regular, i com que ja estem matemàticament classificats, cal anar preparant-lo.



Com que ens espera un final de temporada molt dur, molt de treball i molt intens, què millor que començar els preparatius amb ....

Un bon sopar??



Ja va sent hora que en fem un, eh??!

Jo proposo fer-lo el dissabte dia 21 de febrer. Us aviso amb antel·lació perquè no feu plans. Tranquils que no és obligatori (ehem quinovinguitepremi ehem).

Ja em direu el què. A qui no li vagi bé, cap problema, juga menys minuts i ja està arreglat.


P.D: I després podríem anar a pendre algo, per fer baixar l'estomac. La primera ronda la pago jo.(Només la primera que soc mig-mileurista)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Joel González: M'aniria més be personalment el dissabte 14. El dia 21 tinc un concert d'OBK a Granollers a les 22.00h i pensu anari :P

Anónimo dijo...

espero que el sopar sigui a los Calaos de Briones.....
Q.