lunes, 4 de febrero de 2008

Titol del bloc

Com podeu veure, el titol de presentació del bloc ha canviat. El culpable sóc jo (aURIs) que m'avorria i mira per passar l'estona he fet aquesta cosa amb el cutre-paint. Més que res és un prototip. Animo a la gent i en especial a l'Albert (que és un manetes en aquestes coses) perquè us curreu un titol ben guapo. No podem anar als playoffs amb aquestes pintes. Hem de semblar un equip seriós i per tant la millor manera de començar a semblar-ho es tenir un titol ben parit.

Ho faria jo mateix, però sóc un negat amb aquestes coses. Això es el millor que he pogut fer en dues hores xD

Si molta gent s'animés a fer-ne un , podriem fer un concurs o algu , i com a premi unes birres( a compartir amb mi que soc el precursor de la idea).

Salut!

1 comentario:

Anónimo dijo...

ei sóc en quirze!
JO m'apunto al concurs de títols ja que no puc presentar-me al concurs de mates.